WIĘKSZA

RENTOWNOŚĆ

Przeciętny klient oszczędza 40 % kosztów magazynowania dokumentacji, niektórzy zaś nawet 70% !

Nie opłaca się trzymać dokumentów w drogim biurze.

OSZCZĘDNOŚĆ
CZASU

Zastanawiałeś się kiedyś ile czasu Twoi pracownicy lub Ty sam tracisz na układaniu, wyszukiwaniu lub niszczeniu dokumentów ? Ile możesz na tym tracić ?

PORZĄDEK

Ile miejsca w swojej firmie tracisz na dokumenty ?

Czy przechowujesz je zgodnie z przepisami ? Za złe przechowywanie dokumentów grozi mandat nawet

do 30 tys. zł!

CERTYFIKAT

SEDAPROeko

Z nami nie tylko dbasz o bezpieczeństwo swojej firmy. Chronisz nie tylko swoją firmę przed karami ale także środowisko przed zanieczyszczeniami. Korzystając z naszych usług otrzymasz certyfikat SEDAPROeko, dzięki któremu...

BEZPIECZEŃSTWO

I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.

Z Sedapro zyskujesz bezpieczeństwo. Wszystkie tajemnice twojej firmy są ściśle chronione, dokumenty odpowiednio zabezpieczone, zaś Twoja umowa z Sedapro objęta polisą ubezpieczeniową. A to nie wszystko...

 

Jak dbamy o naszych klientów?

Misją Sedapro jest ochrona klientów przed nieprzyjemnymi konsekwencjami wycieku danych, zniszczenia ich lub zagubienia. Ponadto dzięki przestrzeganiu najwyższych standardów zabezpieczamy klienta na wypadek kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych, urzędu skarbowego lub Państwowej Inspekcji Pracy.
Niewiele osób zdaję sobie sprawę z tego, że korzystanie z zewnętrznego podmiotu zajmującego się przechowywaniem i archiwizacją dokumentów, to nie tylko usprawnienie i wygoda, ale także może znacznie obniżyć koszty prowadzenia działalności.

Rozpocznij współpracę z Sedapro i zyskaj: miejsce, pieniądze i czas.

Specjaliści od bezpieczeństwa informacji

Co zapewniamy ?

 

Przechowywanie i archiwizacja

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa gromadzone zostają coraz to nowe dane, które trzeba przechowywać i efektywnie zarządzać. Usługa przechowywania w firmie Sedapro ma na celu odciążenie przedsiębiorcy w tym procesie, aby ten zajął się tym co najważniejsze, czyli rozwijaniem swojego biznesu. 

Dzięki ułożonym procedurom bezpieczeństwa i monitorowanym procesie firma Sedapro gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa w przechowywaniu danych (w formie papierowej i elektronicznej) swoim klientom. Powoduje to ich większe skupie na czynnościach, które efektywnie zwiększają ich biznes. 

Niszczenie

Usługa bezpieczny biznes powstała po to, aby każdy Przedsiębiorca miał pewność, że dane przeznaczone do zniszczenia zostaną skutecznie zutylizowane.

Dzięki nowoczesnemu zapleczu maszyn, każdy dokument niszczony jest w najwyższej klasie tajności według obowiązującej normy DIN 66399, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Usługa ta daje gwarancję i bezpieczeństwo pozostania danych w firmie.

Audyty Bezpieczeństwa Danych

Audyt Bezpieczeństwa Danych to usługa do przedsiębiorców, dla których istotne jest bezpieczeństwo ich firmy, zarówno te związane z zabezpieczaniem przed wyciekiem know how jak i pewnością, że firma nie otrzyma kar finansowych za nieprzestrzeganie funkcjonujących przepisów. Regularne przeprowadzanie takich audytów jest gwarancją bezpieczeństwa danych w firmie.

Szkolenia

W związku ze zmianami w prawie, wprowadzeniem rozporządzania RODO i dużymi problemami przedsiębiorców z ich wdrażaniem, firma Sedapro wychodzi na przeciw organizując szkolenia "RODO w praktyce".

Szkolenia "RODO w praktyce" mają na celu, w prosty i przystępny sposób, przedstawić pracownikom firmy jak w codziennej pracy stosować się do zasad, które zabezpieczą firmę przed karami finansowymi, jak i wyciekami danych. Szkolenie to skoncentrowane jest na praktyce, nie na recytowaniu zawiłych paragrafów. 

Zabezpiecz swoje dane!
Skontaktuj się z nami

 

Usługi

Materiały

O nas

Sedapro Archiwizacja sp. z o.o.

ul. Kazimierska 32, 84-230 Rumia

KONTAKT

605 09 32 34 

574 94 02 91

©2018 Sedapro. Wszelkie prawa zastrzeżone

1_wersja_wielobarwna_na_białym_tle.EPS-1

Jesteśmy częścią: